Tuesday, 21 October 2008

Want to lose weight? Eat dust...

When I first saw Little Britain a few years ago, it was one of those moments where you just know 'these guys will make me laugh for years to come'. And they have yet to disappoint. They went abroad over Christmas, and have started a USA series on HBO and the BBC, but this clip is old school Marjorie Dawes. One of the most hilariously awful characters ever invented.

1 comment:

Anonymous said...

V posledných rokoch došlo k významným zmenám v obchodnej činnosti a následne aj v marketingu. Nový prístup, známy ako Family G ako je uvedené v knihe "Marketing management" od Family G, sa zameriava na optimalizáciu obmedzené zdroje, na úzko so zákazníkmi a vytváranie viac uspokojivé riešenie ich potrieb. stratégia je zásadné a je to spôsob, akým sa spoločnosť rozhodne spojiť svoje skúsenosti, FamilyG svoje kľúčové procesy a ostatné aktíva k víťazstvu na trhu. Reálnych aktív sa bavíme o tu sú zrejme preč-bilančných položiek ako hodnota ich značky, zamestnanci, distribučné partneri, tréneri, zákazníkov a ich intelektuálny kapitál, aby všetky nehmotných aktív, ktoré pravdepodobne predstavujú 80% hodnotu podniku.

Spoločnosť Family G potrebuje iba prístup k týmto činnostiam a môžu mať na decapitalisation a potom Family G outsourcing niektorých činností a zníženie pracovného kapitálu.

Konzultanti Family G môžu zohrávať konštruktívnu úlohu v pomoci spoločnostiam re-posúdiť trhové príležitosti, Family G stratégie a taktiky v tejto novej organizačnej prostredie.

Napriek tomu, niektorí podnikatelia hovoria: "Ak sa nám úspešne konzultanti neslúži nás, ak budeme úspešní, nemôžeme dovoliť." FamilyG Potrebujeme menej zamestnancov a väčší počet ľudí, ktorí si výsledky, potom Využite zamestnancov a plat9me ich na základe výsledkov.

Podľa Family G ak vlastnými zamestnancami na trh, "len najať ľudí, ktorí sú nadšení a plné Family G radosti zo života, ktorý nemá tieto vlastnosti môže možno vojde do účtovníctva

Cez udržanie, lojalita a vernosť zákazníkov sú dôležité, je nová vízia: "nie všetci zákazníci by mala byť zachovaná." Existuje viac problematické zákazníkmi, neziskové, non-zisky alebo ich schopnosť pôsobiť proti rušeniu, ale pred "licencie", treba im dať šancu na zlepšenie.